Melk a primit un spam fizic de la Google și se întreba de ce a fost trimis voucherul prin poșta clasică, nu pe email, că doar suntem în secolul 21.
Teoria mea: ca să-ți verifice corectitudinea adresei poștale pe care le-ai furnizat-o. În momentul în care tu revendici voucherul respectiv, ei pot să-și dea seama foarte simplu că el a fost livrat unde trebuie. Pare o teorie a conspirației, dar nu cred că este departe de adevăr, totuși.
Big Brother is watching.
Posibil să fie vreo conspirație, dar Gugle aveau deja adresa mea fizică (de fapt a firmei pe care am adăugat-o pe Google Maps/Places), confirmată tot printr-un plic trimis la firmă. În plic era un cod pe care trebuia să-l introduc în Google Places pentru activare. Deci spam-ul a fost în plus, poate ca să pară ceva „mai oficial”.
Altfel, pentru adresa personală nici nu e nevoie de atâtea confirmări. Am Google Latitude activat, deci Big Brother și câțiva prieteni știu mereu unde mă aflu.
Corect, în cazul tău nu era nevoie. Oricum, pentru ei nu strică niciodată să facă din când în când o verificare a datelor pe care le au.
E adevarat si asta, nu strica sa dea un refresh, dar teoria cu adresa imho pica, pentru ca tre doar sa se intereseze la isp si sa treaca peste tine la faza asta. sunt protocoale care, bazandu-se pe ping-uri si alte net tools pot calcula lungimea fibrei optice de la isp pana la x-ulescu si atunci se pot localiza usor clientii, anyway
de multe ori ne dam singuri aceste date de bunavoie in mana magnatilor.
eu cred ca folosesc si posta pentru a creste reputatia serviciului la ambele capete, e o metoda de marketing des folosita in strainatate. nu iti pui toate ouale de promovare intr-un singur cos, diversifici metodele prin care ajungi la end user si impactul este mai mare
Vreau sa gasesc si eu o melodie pe care nu o mai gasesc.E romaneasca si suna cam asa:Daca vrei sa……….lasa-ma sa caaaant lasa-ma sa caaaant
raspundeti va rog frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1